maanantai 19. marraskuuta 2007

Ongelmia paratiisissa

No niin, eihan se kahden kuukauden reissu ilman ongelmia voinut sujua... Juuri kun erehdyin bussissa ajattelemaan, etta kyllapas kaikki onkin sujunut hienosti, niin eikohan sitten heti tapahdu. Mun luottokorttitiedot ovat paasseet vaariin kasiin ja siis joku on kayttanyt sita 1300 euron arvosta. Mina huomasin asian kun en saanut rahaa automaatista ja tarkistin nettipankista visan tapahtumat. Eli nyt mulla ei ole luottokorttia. Luottokunnassa olivat erittain auttavaisia ja ystavallisia. Sulkivat kortin heti, mutta eivat lopullisesti kuolettaneet, joten saan tarvittaessa nostettua kateista soittamalla luottokuntaan. (Luottorajaa oli tietenkin pakko nostaa tassa tilanteessa) Ottaa vaan paahan. Elama on hankalampaa kun pitaa kanniskella isoja maaria kateista mukanaan. Lisaksi olin sossinyt mun Hongkongin hostellivarauksen ja sita ei siis ole. Ja nyt sen varaaminen on huomattavasti hankalampaa ilman luottokorttia. Yritappa loytaa netista yhteystiedot Hongkongilaiseen hostelliin... No ilmeisesti sain yhteyden siihen samaiseen johon olin alunperin menossa. Katsotaan vastaavatko ja saanko tehtya varauksen ilman luottokorttia.
Jotenkin olis kiva jos olis valmiiksi varaus siella, etta tietais mihin menna.

Olen parhaillani Taupossa. Taidan viettaa taalla kolme yota ja suunnata sitten viela yhdeksi kokonaiseksi paivaksi Aucklandiin. En ole saanut tehtya juuri mitaan, silla iltapaivalla saavuttuani tormasin heti naihin korttiongelmiin, joten siina setviessa meni aikaa. Nyt vietan rauhallisen illan hostellilla ja katson jos paasen huomenna laskemaan koskea. Aion ehdottomasti myos kavella Huka Fallsille. Katsotaan mita muuta viela keksin...

Ei kommentteja: